Rezerwacja 24 367 65 00

Reklama

Zaprezentuj swoją firmę na wielkim ekranie i dotrzyj do szerokiej publiczności kinowej! Reklama w kinie to doskonały sposób na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów i budowanie rozpoznawalności marki.


Dlaczego warto wybrać reklamę w kinie


  • Elastyczność - dostosujemy ofertę do Twoich potrzeb i budżetu. Możesz wybrać różne formaty reklamowe, od tradycyjnych form drukowanych po materiały multimedialne.
  •  
     
  • Duża i różnorodna publiczność - nasze kino przyciąga widzów z różnych grup wiekowych i środowisk, co oznacza, że Twoja reklama dotrze do różnorodnej grupy odbiorców.
  •  
     
  • Powtarzalność - Twoja reklama będzie wyświetlana przez cały okres trwania kampanii, co zwiększa jej skuteczność i  utrwala ją w pamięci widzów.
  •  
     
  • Wysoka jakość obrazu i dźwięku - reklamy wyświetlane są przed projekcjami filmowymi na dużym ekranie z doskonałym dźwiękiem, co gwarantuje efektowne i zapadające w pamięć wrażenia.
  •  
     
  • Zakorzenienie w pamięci – kino jest miejscem, które dostarcza niezapomnianych wrażeń i emocji. Dzięki reklamie kinowej możesz budować trwałe skojarzenia i zapisać się w pamięci widzów.
  •  
     
  • Skoncentrowana publiczność - kinowa widownia jest zaangażowana i skupiona na ekranie. To oznacza, że reklama kinowa ma znacznie większy potencjał dotarcia do odbiorcy niż wiele innych mediów. 

 


Dostępne formy reklamy


  1. Reklama przed filmem – reklama w formie krótkich filmów reklamowych, animacji lub plansz emitowanych przed rozpoczęciem seansu filmowego. Istnieje możliwość targetowania konkretnej grupy docelowej poprzez emisję w konkretnych pasmach lub przed konkretnym tytułem.

  2. Reklama na ekranach lobby kina - reklama statyczna lub w formie wideo emitowana na ekranach LCD w holu kina.

  3. Reklama w przestrzeni kina – ekspozycja materiałów reklamowych takich jak: plakaty, roll-upy, standy, ulotki itp.

  4. Rozdawanie materiałów przy stanowiskach sprzedażowych w kinie – wręczanie widzom kina materiałów promocyjnych tj. ulotek, kuponów rabatowych, próbek produktów itp.

  5. Reklama internetowa – posty lub bannery na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych kina.

  6. Reklama w formie sponsoringu - reklamodawca może zostać sponsorem danego filmu lub wydarzenia w kinie. W zamian za to jego logo lub reklama będzie wyświetlana w trakcie seansu.

  7. Stoisko informacyjne – możliwość ustawienia w przestrzeni kina stoiska informacyjnego, gdzie reklamodawca może promować swoje produkty, prezentować oferty oraz rozdawać próbki.

  8.  


Zapewniamy profesjonalne wsparcie w dostosowaniu treści reklamowych do formatu reklamy kinowej. Nasza oferta jest elastyczna i dostosowana do różnych budżetów. Reklama w kinie Przedwiośnie to gwarancja skuteczności i zasięgu. Pozwala dotrzeć do szerokiej grupy osób z różnych grup wiekowych.

Skontaktuj się z nami już dzisiaj, aby omówić szczegóły i dostępność.

 

email: [email protected]

tel. 607 480 433

  

Zapraszamy do współpracy!

 

 

 

 

 

 

 

 

x

Newsy

y

Polecamy również

Iluzja 3 - napisy

Trzecia część wielkiego kasowego przeboju, który pokochały miliony widzów na całym świecie, w reżyserii twórcy hitów „UNCHARTED” i „VENOM”. Czterej Jeźdźcy...
akcja

Predator: Strefa zagrożenia - napisy

Przyszłość. Odległa planeta. Wyklęty przez własny klan młody Predator (Dimitrius Schuster-Koloamatangi) zostaje wystawiony na ekstremalnie niebezpieczną próbę. Jego jedyną nadzieją na...
akcja/science-fiction

Psi patrol. Pieski ratują święta - dubbing

Rubble nie może się doczekać tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia, ponieważ cieszy się na wyjątkowy prezent od Świętego Mikołaja – wiertarkę laserową. Jednak gdy wszyscy...
animowany

Uwierz w Mikołaja 2

Czego widzowie mogą się spodziewać w drugiej części hitu? Tuż przed świętami Ania z Robertem biorą ślub i wyjeżdżają w krótką podróż poślubną. Zosia zostaje na weekend pod opieką...
komedia

Baner