Rezerwacja 24 367 65 00

Reklama

Zaprezentuj swoją firmę na wielkim ekranie i dotrzyj do szerokiej publiczności kinowej! Reklama w kinie to doskonały sposób na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów i budowanie rozpoznawalności marki.


Dlaczego warto wybrać reklamę w kinie


  • Elastyczność - dostosujemy ofertę do Twoich potrzeb i budżetu. Możesz wybrać różne formaty reklamowe, od tradycyjnych form drukowanych po materiały multimedialne.
  •  
     
  • Duża i różnorodna publiczność - nasze kino przyciąga widzów z różnych grup wiekowych i środowisk, co oznacza, że Twoja reklama dotrze do różnorodnej grupy odbiorców.
  •  
     
  • Powtarzalność - Twoja reklama będzie wyświetlana przez cały okres trwania kampanii, co zwiększa jej skuteczność i  utrwala ją w pamięci widzów.
  •  
     
  • Wysoka jakość obrazu i dźwięku - reklamy wyświetlane są przed projekcjami filmowymi na dużym ekranie z doskonałym dźwiękiem, co gwarantuje efektowne i zapadające w pamięć wrażenia.
  •  
     
  • Zakorzenienie w pamięci – kino jest miejscem, które dostarcza niezapomnianych wrażeń i emocji. Dzięki reklamie kinowej możesz budować trwałe skojarzenia i zapisać się w pamięci widzów.
  •  
     
  • Skoncentrowana publiczność - kinowa widownia jest zaangażowana i skupiona na ekranie. To oznacza, że reklama kinowa ma znacznie większy potencjał dotarcia do odbiorcy niż wiele innych mediów. 

 


Dostępne formy reklamy


  1. Reklama przed filmem – reklama w formie krótkich filmów reklamowych, animacji lub plansz emitowanych przed rozpoczęciem seansu filmowego. Istnieje możliwość targetowania konkretnej grupy docelowej poprzez emisję w konkretnych pasmach lub przed konkretnym tytułem.

  2. Reklama na ekranach lobby kina - reklama statyczna lub w formie wideo emitowana na ekranach LCD w holu kina.

  3. Reklama w przestrzeni kina – ekspozycja materiałów reklamowych takich jak: plakaty, roll-upy, standy, ulotki itp.

  4. Rozdawanie materiałów przy stanowiskach sprzedażowych w kinie – wręczanie widzom kina materiałów promocyjnych tj. ulotek, kuponów rabatowych, próbek produktów itp.

  5. Reklama internetowa – posty lub bannery na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych kina.

  6. Reklama w formie sponsoringu - reklamodawca może zostać sponsorem danego filmu lub wydarzenia w kinie. W zamian za to jego logo lub reklama będzie wyświetlana w trakcie seansu.

  7. Stoisko informacyjne – możliwość ustawienia w przestrzeni kina stoiska informacyjnego, gdzie reklamodawca może promować swoje produkty, prezentować oferty oraz rozdawać próbki.

  8.  


Zapewniamy profesjonalne wsparcie w dostosowaniu treści reklamowych do formatu reklamy kinowej. Nasza oferta jest elastyczna i dostosowana do różnych budżetów. Reklama w kinie Przedwiośnie to gwarancja skuteczności i zasięgu. Pozwala dotrzeć do szerokiej grupy osób z różnych grup wiekowych.

Skontaktuj się z nami już dzisiaj, aby omówić szczegóły i dostępność.

 

email: [email protected]

tel. 607 480 433

  

Zapraszamy do współpracy!

 

 

 

 

 

 

 

 

x

Newsy

y

Polecamy również

Niesamowite przygody skarpetek 2. Skarpetki górą!

Nietypowi bohaterzy bestsellerowych książek dla dzieci ponownie na wielkim ekranie w zupełnie nowych przygodach! Razem z nimi przebiegniemy cały świat, podbijemy festiwale filmowe i sceny...
animowany/dla dzieci

Skrzat. Nowy początek

Jedenastoletnia Hania po przeprowadzce do innego miasta musi odnaleźć się w zupełnie nowym środowisku. Nie ma tu przyjaciół, a w dodatku wiara w istnienie skrzatów naraża ją na drwiny ze...
familijny

Teściowie 3

W trzeciej części komediowego hitu „Teściowie” ponownie spotykamy się z rodziną, która tym razem zjeżdża się do spokojnego ośrodka na prowincji na chrzciny. Wanda i Tadeusz...
komedia

Triumf serca - lektor

Triumf serca to poruszający dramat oparty na prawdziwej historii św. Maksymiliana Marii Kolbego – franciszkanina, który w obozie koncentracyjnym Auschwitz oddał życie za współwięźnia....
dramat

Baner