Rezerwacja 22 828 93 03

Niedopowiedziane Historie Kobiet: Jutro będzie nasze

C'è ancora domani

dramat 118 minut
Niedopowiedziane Historie Kobiet: Jutro będzie nasze
Niedopowiedziane Historie Kobiet: Jutro będzie nasze
Niedopowiedziane Historie Kobiet: Jutro będzie nasze
Niedopowiedziane Historie Kobiet: Jutro będzie nasze
Niedopowiedziane Historie Kobiet: Jutro będzie nasze
Niedopowiedziane Historie Kobiet: Jutro będzie nasze
Niedopowiedziane Historie Kobiet: Jutro będzie nasze
Niedopowiedziane Historie Kobiet: Jutro będzie nasze
Niedopowiedziane Historie Kobiet: Jutro będzie nasze
Niedopowiedziane Historie Kobiet: Jutro będzie nasze
Niedopowiedziane Historie Kobiet: Jutro będzie nasze
Niedopowiedziane Historie Kobiet: Jutro będzie nasze
o

Niedopowiedziane Historie Kobiet: Jutro będzie nasze

Reżyseria
Paola Cortellesi
Scenariusz:
Paola Cortellesi, Furio Andreotti
Gatunek:
dramat
Kraj produkcji:
Włochy
Rok produkcji:
2023
Czas trwania:
118 minut
Obsada:

Paola Cortellesi, Valerio Mastandrea, Romana Maggiora Vergano, Emanuela Fanelli, Giorgio Colangeli, Vinicio Marchioni
c

Opis filmu

Niedopowiedziane Historie Kobiet czyli spotkania wokół kina podejmującego ważne tematy społeczne, rozmowy z zaproszonymi Gośćmi poprowadzi Agata Całkowska z Gazet Wyborczej.
 
„Jutro będzie nasze” to debiut komiczki i aktorki Paoli Cortellesi, która, podążając śladem Phoebe Waller-Bridge („Fleabag”), zagrała w nim także główną rolę. Z Delią może utożsamić się każda z nas, bo i my dokonujemy na co dzień rzeczy niemożliwych – ogarniamy dom i pracę, dzieci i starszych członków rodziny, łagodzimy złe humory męża albo emocje nastoletniej córki. Delia urabia sobie ręce po łokcie, a w zamian dostaje tylko kolejne razy, pretensje i fochy. Jest również przekonana, że szykującą się do zamążpójścia córkę czeka podobny los. Jednak pewnego dnia przychodzi do niej list, który prowokuje ją do buntu i skłania do zaskakująco śmiałych czynów, których nikt się nie spodziewa po gospodyni domowej. „Jutro będzie nasze” emanuje duchem zmiany, wiarą w siłę kobiet i kobiecą solidarność. Jest też odą na cześć pięknych, acz burzliwych relacji matek z córkami.
 
Gościniami Agaty Całkowskiej będą:
 
Marta Habior - Producentka, producentka wykonawcza oraz założycielka No Sugar Films, firmy koncentrującej się na rodzimych debiutach,  międzynarodowych koprodukcjach oraz serwisie produkcyjnym. Producentka filmów “Słodki Koniec Dnia” w reż Jacka Borcucha oraz „Ostatni komers” w reżyserii Dawida Nickela i serialu #BRINGBACKALICE.  Koprodukowala m.in z Litwą (debiut Andriusa Blazeviciusa “The Saint”) oraz Meksykiem (“Tales of Mexico”). Wykładowczyni Wydziału Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego, członkini EFA, KIPA i GPG, absolwentka EAVE Producers (2017) czy EP Producers On The Move (2020).
 
Joanna Pawluśkiewicz - Scenarzystka i producentka filmowa oraz telewizyjna, pisarka i aktywistka społeczna. Autorka książek Pani na domkach i Telenowela. Współautorka projektu Nowe Legendy Miejskie, redaktorka książek wydawanych w jego ramach. Współtworzy ruch społeczny Obóz dla Puszczy, którego celem jest ratowanie Puszczy Białowieskiej. Jest związana z Resortem Komedii w Warszawie, gra w grupie Hurt Luster, Hofesinka oraz ludowo improwizowanym projekcie Baby.

a

Seanse

Kliknij w godzinę aby zarezerwować/kupić bilety


y

Polecamy również

Bogini Partenope - napisy

Nowy film zdobywcy Oscara PAOLO SORRENTINO, jednego z największych wizjonerów współczesnego kina, twórcy filmów „WIELKIE PIĘKNO”, „ONI”, „TO BYŁA RĘKA...
dramat

Dalajlama. Przez mądrość do szczęścia - napisy

Film Barbary Miller i Philipa Delaquisa to wyjątkowe medytacyjne doświadczenie filmowe będące eksploracją filozofii XIV Dalajlamy. W intymnej rozmowie człowiek, który postrzegany jest jako...
dokument

Jak wytresować smoka - napisy

Trzykrotnie nominowany do Oscara® i zdobywca Złotego Globu Dean DeBlois, wizjoner stojący za animowaną trylogią DreamWorks Animation Jak wytresować smoka, przedstawia oszałamiającą,...
familijny

Wszystkie odcienie światła - napisy

„Wszystkie odcienie światła” to zdobywca Grand Prix na festiwalu w Cannes i pierwszy od trzydziestu lat indyjski tytuł w canneńskim konkursie. Uznany najwybitniejszym filmem roku...
dramat/romans